czwartek, 20 kwietnia 2017

Witajcie. Mój Maluszek stał się mobilny i nie mogę za nim nadążyć :) Na wyszywanie czy decoupage chwilowo nie ma szans :) Ale i tak się dzieje... zakochana w swoim Kubusiu namówiłam męża na otworzenie małego sklepu internetowego z kontrastowymi zabawkami, czarno-białymi książeczkami i różnymi akcesoriami. Sama jako mama miałam trudność z dostaniem produktów wspierających wzrok i rozwój dziecka od urodzenia, dlatego chciałam pomóc rodzicom i zgromadzić je w ofercie naszego sklepu. A jest w czym wybierać! Mam nadzieję, że teraz rodzice będą mieli łatwiejszy dostęp do tego typu produktów a Maluszki będą dostawały zabawki wspierające ich rozwój! Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do odwiedzenia naszego sklepu www.okiemmaluszka.pl i profilu na facebooku Okiem Maluszka
Jesteśmy ciekawi Waszych opinii :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz