piątek, 6 stycznia 2017

Świąteczne gwiazdki

Za oknem zrobiło się zimowo, biało i mroźno... zbyt mroźno jak na moje piecuchowe upodobania :) Pozostało mi zaparzyć sobie gorącą herbatkę i podziałać artystycznie w tym jeszcze świątecznym klimacie.
Przed Świętami wpadły mi w oko styropianowe gwiazdki i oczywiście nie mogłam się im oprzeć. Chwila malowania i mamy piękne, wyjątkowe ozdoby choinkowe.



Do ich wykonania potrzebowałam:
- akrylowych farb metalicznych:  srebrnej i złotej
- akrylowej farby granatowej: użyłam ciemnej niebieskiej zmieszanej z czarną
- brokatu
- kleju na gorąco
- sznureczka

Gwiazdki złote i srebrne malowałam farbami metalicznymi i od razu sypałam brokatem, aby zdążył się jeszcze przykleić.
Gwiazdki granatowe malowałam farbą i szybko przecierałam wacikiem kosmetycznym aby wypukłości były jaśniejsze i sypałam brokatem.
Gwiazdki metaliczne jasno niebieskie malowałam srebrną farbą z domieszką ciemno niebieskiej.
Zapięcia przykleiłam klejem na gorąco i doczepiłam sznureczki.
Obsypane brokatem gwiazdki na prawdę pięknie się mienią.


Prawda, że prosto, szybko i przyjemnie :) A jako dodatek do świątecznego prezentu na pewno miło zaskoczy :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz