piątek, 24 lutego 2017

Proste ściegi do wyszycia napisu/imienia

Niedawno zostałam poproszona o spersonalizowanie sówek na prezent. Zastanawiałam się jaki ścieg wybrać i przy okazji chciałam podzielić się z Wami możliwościami na szybkie wyszycie napisu na koszulce, prezencie, w zasadzie na czym tylko chcecie. Poniżej filmik i krótki opis ściegów z rysunkami.




1. Ścieg za igłą:


2. Ścieg sznureczkowy - według mnie nr 1 na wyszywanie napisów, najładniej wygląda. Tym ściegiem wyszywałam sówki:

3. Ścieg rozłupany. Można wyszywać jedną nicią i ją  "rozłupywać" bądź dwoma i "rozłupywać" - wbijać igłę między jedną a drugą nitkę - wychodzi podobnie do ściegu łańcuszkowego:


4. Ścieg łańcuszkowy:




1 komentarz:

  1. Na tę chwilę u mnie królują krzyżyki, ale jak dziecko haftowałam ściegiem za igłą :-)

    OdpowiedzUsuń